THERESE SEBERG!<3

Hihi, åh gumman!
Till att börja med så hatade jag ju dej tyvärr.
Du hade för mycket tid med mitt ex joacim och det gjorde mej avundsjuk så klart;)
Men tiden gick och på något jävla sätt vart vi vänner!
Du är så otroligt söt och go.
Äckligt sjuk humor som man helt enkelt inte kan förstå sej på,men det är okey^^
För det är ju det som gör dej så speciell och söt!
Du har funnits för mej i en del av min svåra period.
Och jag är så sjukt tacksam över de.
Du är så lätt att prata med och att ha att göra med.
Det är ju faktiskt de bästa med dej<3
Minnen har vi gott om, allt från tråkiga till helt störda xd
Men varenda minne är guldvärt!:D
Jag saknar dej och hoppas vi ses snart,det har dröjt för länge nu igen.
Min söta goa lilla partner;)
DET STÅR PÅ FACEBOOK FAKTISKT!:*
Jag älskar dej !<3
Hahaha,vi är så söta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0