I'm so exciting!

O snap!
Nu är det inte långt kvar alls tills jag sitter på tåget som tar mej till Jönköping!
Jag är så nervös och nyfiken.
Det ska bli så sjukt kul och skönt att äntligen få träffa min söta älskade lilla William:*
Jag längtar efter de så de är nå sjukt.
Jahapp, annars då?
Idag har jag bara suttit hemma och segat framför tv'n!
Ahjusta! Jag blev lagom rädd oxå.. Var ensam hemma och tv'n stängde av sej själv efter jag vart i köket en snabbis bara.Jag vart sjukt rädd..
Så jag tröst åt faktiskt med lite kladdkaka som jag bakade idag:D
Nu senare på kvällen har jag prövat på något nytt oxå.
NAGLAR,blir inspererad utav massvis med bilder och folk från gruppen "naglar" på bilddagboken.
Testade på för första gången idag att göra Water mable. De vart ju inte så snyggt som jag förväntade mej.
Men jag får la öva!(Y) Blir nog grymt tillslut. För att se proffs som gjort sådana naglar då de blir riktig snyggt, sök bara på " Water Mable" på youtube.:)
Men nu ska jag tamefan ta och sova!
Hare gött alla söta och Godnatt:*
//Jasmine Adrelius;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0