Det går bra nu!

Såå.. Till att börja med så kan jag väl nämna att kvällen har vart härlig!
En kväll på Bjurhovdagården med Elin först,sen kom Adam oxå.
Kaffe,pingis,massa skratt och söta människor!Sånna här kvällar mår man bra utav, trevligt sällskap mm.:D
Nu sitter jag hemma och tänkte att jag måste ju blogga.
Var ju på polisförhör idag oxå!
Vi satt lite i över två timmar med den där skiten!-.-
Fyfan vad drygt de var i slutet.
Men de gick bra! Det är ju ändå inte jag som gjort något:)
Efter förhöret fortsatte jag att vara på stan med Jennifer AKA "barbie" och jennifer Malmström en stund!
Nu ska jag skriva två fina texter om mina två fina vänner från Gävle,hare!
//Jasmine Adrelius ;)
Ps. Måste ju oxå nämna att imorgon är det bara fem dagar kvar tills jag åker till William!(Y)<3
Jag älskar dej!
Gammal Bild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0