CHRISTOFFER OHLSSON WESTERBERG<3

Åååh, vart fan ska jag börja?
Min första syn på dej var ju inte alls så rolig..
Jag tyckte du var en ful dryg människa som kommit emellan mej och min gamla bästavän Jejje.
Men de gick över! Jag fick träffa dej när du kom till västerås. Och det är något jag verkligen inte ångrar.
Att jag lärt känna dej är ju en utav det bästa saker som hänt i mitt liv!
Du har funnits där så sjukt mycket,mer än vad jag bett om. Och de är ju så de ska vara<3
En äkta vän från himmeln,en så grymt rolig bästavän. Du är en sån nära vän att du är som min bror.
Vi har ju våra löjliga bråk,och våra verkligen omogna och härliga stunder tillsammans.xD
Allt de där har gjort att våran kontakt med varandra har blivit så sjukt bra.
Där vi står nu idag,är så vi ska stå hela livet ut.
Jag vill aldrig förlora dej min käraste bror.
Du betyder så sjukt mycket för mej,och du vet vad som får mej glad i dom svåraste stunderna.
Jag tänker inte överdriva med min text för att det ska låta bra, så jag säger som det är.
Du vet inte alltid vad du ska säga,men att du bara finns där och lyssnar gör en hel del.Just för att det är du som lyssnar.
Du är så speciell och go, och din humor är så störd att den blir helskön.
Vad som än händer så kommer jag minnas dej,för allt du gjort för mej som jag inte behöver ta upp här,är fan obeskrivligt. I sånna perioder jag vart i,som du har funnits i och hjälpt mej. Sånna människor glömmer man inte.
Du är underbar christoffer.
Glöm för ihelvete aldrig bort att jag älskar dej!<3
Alla våra minnen är oförglömliga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0