New and old.

Till att börja med så vill jag bara säga att vi köpt en ny tv idag ! Så jävla soft.
Våran gick sönder igår..Hahaha,lika bra;)
Jag har börjat snacka med världens goaste kille William ju, och han var förlovad innan han träffade mej.
Gjorde slut henne för att känslorna börjat blekna och dels för att han kände mer för mej än henne.
Nu har hans EX skrivit te mej på facebook, är man förvånad eller?-.-
Bara en jävla massa skitsnack,och saker som ska få mej svartsjuk.
Åååhh, jag orkar inte.xd
Aja, nu sitter jag bara i sängen och tar det lugnt, sov te runt 17.00 idag,ända la jag mej runt 01.00 inatt.Haha!
Men nu ska jag fortsätta att skriva lite med henne verkar det som.
Hare !
//Jasmine.Adrelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0