Kör på ett nytt försök med bloggandet! Igen..

Halloj sötnosar ! ♥
Har köpt så otroligt härliga sommarplagg förra veckan och nu i veckan!
Har känt mej så arg och sur hela förra veckan och de sitter väl lite kvar idag oxå, pga att folk inte kan bete sej.
Så jag köpte nya kläder och hoppades på att jag skulle bli gladare..
Och nog fan lilla prinsessan gladare!:*
Nu skulle jag behöva ett eller några fler par skor! ):
Aldrig att jag kan få nog av skor. <3
Bilder på kläderna ser ni längre ner , men en tröja(svart med spetsärmar till armvecket med stor urringning både fram och bak) är inte med på någon utav bilderna. Ursäkta för den DÅLIGA kameran.
Nej nu ska fortsätta vara social med min hemliga kompis i skype.(a)
Puss&godnatt.
//Jasmine.Adrelius

Den är så mjuk och len i tyget,inte alls för tjock heller,en riktigt mysig sjal!




Tunn och luftig tröja . bra urringning både fram och bak, härlig lysfärg i (gul)? :)
Härlig liten bröstficka oxå!




Faktiskt inte provat än! Så det är ju synd om det inte passar så bra på.
Luftig och väldigt tunt linne med nästan genomskinliga "fläckar" över
hela linnet.Med en fin bröstficka där oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0